هدف این ابزار، تسهیل فرآیند تهیه «درخواست پیشنهاد قیمت (RFP)» برای سامانه بازاریابی ایمیلی میباشد. RFP سندی رسمی است که از تأمینکنندگان دعوت میکند تا پیشنهادهای خود را مطابق با الزامات تجاری و معیارهای خرید سازمان ارائه نمایند. پاسخدهندگان موظفند: 1) راهکار اجرایی خود برای برآوردهسازی نیازها را تشریح کنند 2) برنامه زمانبندی و برآورد هزینه دقیق ارائه دهند.3) نمونه کارهای مشابه و قابل استناد ذکر کنند. آیا به دنبال افزایش فروش و جذب مشتریان جدید هستید؟ با استفاده از خدمات حرفهای RFP بازاریابی ایمیل، کمپینهای ایمیلی خود را به سطحی بالاتر ببرید. ما به شما کمک میکنیم تا با استفاده از استراتژیهای هدفمند و محتوای جذاب، نرخ بازگشت سرمایه خود را به حداکثر برسانید. همین حالا شروع کنید و تاثیر را احساس کنید!
دیدگاه خود را بنویسید