درخواست مشاوره شرکتها consult@methodora.ir
methodora.ir

ارزیابی میزان بلوغ سازمان در اتوماسیون بازاریابی

از {{model.count}}
50,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پیاده‌سازی اتوماسیون بازاریابی بدون ارزیابی دقیق سطح بلوغ سازمانی، مانند ساختن خانه بر روی شن‌های روان است. این ارزیابی به دلایل زیر ضروری است: تعیین نقطه شروع مناسب: هر شرکتی در مرحله متفاوتی از بلوغ دیجیتال قرار دارد. برخی ممکن است هنوز از اکسل برای مدیریت مخاطبان استفاده کنند، در حالی که برخی دیگر از CRM پایه بهره می‌برند. ارزیابی بلوغ به شرکت کمک می‌کند تا راه‌حل اتوماسیونی را انتخاب کند که با سطح آمادگی فنی، منابع و مهارت‌های نیروی انسانی آن همخوانی داشته باشد و از سرمایه‌گذاری در یک سیستم بیش از حد پیچیده که منجر به شکست می‌شود، جلوگیری کند.شناسایی شکاف‌ها و چالش‌ها: این ارزیابی نقاط قوت و ضعف داخلی را آشکار می‌سازد. آیا استراتژی بازاریابی مشخصی وجود دارد؟ آیا فرآیندهای داخلی به اندازه کافی استاندارد شده‌اند؟ آیا تیم ما مهارت لازم برای کار با این پلتفرم را دارد؟ پاسخ به این سؤالات به شرکت کمک می‌کند تا پیش از پیاده‌سازی، نسبت به رفع این شکاف‌ها اقدام کند.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...