پرسونای خریدار نمایی نیمه-تخیلی از مشتری ایدهآل شماست که با استفاده از دادههای واقعی و تحقیقات میدانی به دقت طراحی میشود. این طرح ترکیبی از مخاطبان هدف شماست که ویژگیهای کلیدی مانند مشخصات دموگرافیک، الگوهای رفتاری، انگیزهها، نقاط درد را به تصویر میکشد. برخلاف تقسیمبندیهای کلی بازار، پرسونای خریدار به ویژگیهای خاص و جزئینگرانه میپردازد و درکی شخصیسازیشده از مخاطب ارائه میدهد.مزیت این سطح از شناخت:1) امکان طراحی کمپینهای بازاریابی سفارشی 2) ارائه خدمات شخصیسازیشده 2) توسعه ویژگیهای محصول برای حل چالشهای منحصربهفرد مشتریان. آیا میخواهید محتوایی جذاب که دقیقاً با نیازهای مخاطبان شما همخوانی داشته باشد تولید کنید؟ با قالب تولید محتوای پرسنای خریدار، شناخت عمیقی از مشتریان هدف خود کسب کنید و محتوایی خلق کنید که فروش شما را به اوج برساند.
 
							 
									 
									 
									 
									
دیدگاه خود را بنویسید